Kennissessie Telefonie via de cloud

Sinds enkele jaren leveren we telefonie via de cloud (hosted voice). De reden dat organisaties (klein tot heel groot) de overstap maken: kostenbesparing en schaalbaarheid. Maar hoe weet je nou of jouw organisatie voordeel zal hebben bij bellen via de cloud? Daar kom je achter in deze kennissessie.


Wat is hosted voice telefonie?

Hosted voice is telefonie via een externe telefooncentrale waar je via je internetverbinding toegang toe hebt. Er zijn eindeloos veel functies die je eenvoudig op je computer of smartphone instelt. Je bent thuis, onderweg en op kantoor te bereiken op hetzelfde zakelijke nummer.

 



Wat leer je in deze kennissessie?

  • Of jouw organisatie baat heeft bij hosted voice telefonie
  • Hoe de overstap naar hosted voice er precies uitziet
    • call flow in kaart brengen
    • platform inrichten
  • Welke (extra) opties bellen via de cloud je allemaal geeft
    • chat
    • videobellen
    • uitgebreid doorschakelen
    • zelfde nummer op al je toestellen
    • koppeling met Outlook, CRM en meer

Voor wie is deze kennissessie?

Hosted voice is voordelig en uiterst schaalbaar. Dat maakt het geschikt voor thuiswerkers, kleine en grote bedrijven, gemeenten en de meest diverse instellingen.


Gespreksleider

Kevin Zurburg
Kevin Zurburg is systems and network engineer bij Masc. Hij rolde moderne telefonie uit bij verschillende organisaties en weet welke (positieve) impact bellen via de cloud heeft op jouw werkvloer.

Neem contact met ons op